Starší si před rozjezdem sezóny prověřili znalosti.

21.03.2019 06:47

Protože naši mladší Kapříci už se připravují na zkoušky a znalostmi se hodně přiblížili starším, bylo na čase ověřit si jak jsou na tom ti, kteří jsou s námi v kroužku už o poznání déle. Posloužily nám k tomu standardní testy. Tady ze starších nezaváhal nikdo. Sem tam se nějaká ta chybička našla, ale většinou nešlo o chybu z rybářského řádu, ale spíše ze stanov Českého rybářského svazu. Ryba nebyla špatně ani jedna. To by také byla neodpustitelné. Pak jsem se rozhodl kluky trošku pozlobit. Začal jsem pokládat otázky bez možnosti výběru a, b, nebo c. Navíc jsem si vybíral poněkud větší záludnosti a trošičku jsem slovíčkařil. Tady už úspěšnost začala klesat. ale i tak jsme odpovědi nakonec našli. Nechtěl jsem kluky trápit. Jenom mi šlo o to, aby se sami přesvědčili, že se musí neustále snažit udržovat svoje znalosti "čerstvé". To platí pro každého rybáře. Ať je to nový člen, který se chystá ke zkouškám, nebo ostřílený rybář, který už "něco pamatuje". Podle své vlastní zkušenosti, musím přiznat, že si jednou za čas pročíst rybářský řád, vůbec není na škodu.

Na konci schůzky jsme se dohodli, že následující setkání "starších" už proběhne venku. Kluci, kteří začínají chytat s Honzou na feeder si budou trénovat. Ostatní si donesou buďto feeder, nebo plavačku. Nástrahy zařídím. Pokud by se v předpovědi počasí objevil nějaký extrém, pošlu rodičům smsku a ještě bychom se sešli Na Besedě.