Druhé letošní schůzce nepřálo počasí..

22.09.2016 08:26

... ale i tak se sešla většina ze čtyřiceti dvou letošních Kapříků. Sešli jsme se na rybníku Zemánek, stejně jako minulý týden. Jak už to tak každý rok bývá, první schůzky jsou hodně o papírování a celkovém uspořádávání pro celý školní rok. Proto se všem omlouvám za to, že jsem schůzku spíš prolítal okolo rybníku. Chtěl jsem rodičům, hlavně nováčků, poskytnout co nejvíce informací osobně.

Všiml jsem si, že přes zimu máme co ladit. Sestavy nám přes prázdniny ztěžkly i u některých dřívějších Kapříků. Chci poděkovat Jardovi, Milanovi i rodičům, že mně na břehu nenechali samotného.

Děti jsem rozdělil do skupin (seznamy jsou v rubrice BODOVÁNÍ)  a vyvěsil jsem rozpis schůzek (do rubriky PLÁN AKCÍ)

Několik příštích schůzek povedou kluci z naší místní organizace. Já se budu těšit zase od listopadu. Tak zatím...